Ja pots comprar el teu Calendari Solidari 2019

Hem repetit experiència, hem viscut moments amb 15 entitats d'àmbits diversos de Lleida que han volgut fer molt més que fer-se una foto amb nens i nois amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars. Han compartit el seu temps, les seves explicacions, la seva màgia i la seva solidaritat amb nosaltres.

També hem pogut comptar amb el patrocini de 12 empreses que han permès pagar pràcticament la totalitat de l’edició perquè, d’aquesta manera, els beneficis de la venda del calendari siguin íntegrament per a fer activitats complementàries amb nois i noies d’AREMI.

El calendari, a més, és molt pràctic! S’ha tingut en compte que s’hi pogués escriure per recordar dates, el santoral, els colors de cada estació, el foradet per penjar-lo... tot pensat pels nois i noies del Grup de Disseny gràfic del Centre Ocupacional AREMI.

Les fotografies parlen de felicitat, de moments compartits, d'inclusió. De normalitat. Gràcies al fotògraf Sergi Pascual. Molt bona feina!!

Podeu comprar el CALENDARI SOLIDARI AREMI 2019 al nostre Centre del Carrer Mestre Tonet i a la Residència AREMI al carrer Garraf, 17 de Lleida. N’hem fet una edició limitada. No et quedis sense!!!

el 12-12-2018