Qué estás buscant?

Ja pots comprar el teu Calendari Solidari 2019

Ja pots comprar el teu Calendari Solidari 2019

Hem repetit experiència, hem viscut moments amb 15 entitats d'àmbits diversos de Lleida que han volgut fer molt més que fer-se una foto amb nens i nois amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars. Han compartit el seu temps, les seves explicacions, la seva màgia i la seva solidaritat amb nosaltres.

També hem pogut comptar amb el patrocini de 12 empreses que han permès pagar pràcticament la totalitat de l’edició perquè, d’aquesta manera, els beneficis de la venda del calendari siguin íntegrament per a fer activitats complementàries amb nois i noies d’AREMI.

El calendari, a més, és molt pràctic! S’ha tingut en compte que s’hi pogués escriure per recordar dates, el santoral, els colors de cada estació, el foradet per penjar-lo... tot pensat pels nois i noies del Grup de Disseny gràfic del Centre Ocupacional AREMI.

Les fotografies parlen de felicitat, de moments compartits, d'inclusió. De normalitat. Gràcies al fotògraf Sergi Pascual. Molt bona feina!!

Podeu comprar el CALENDARI SOLIDARI AREMI 2019 al nostre Centre del Carrer Mestre Tonet i a la Residència AREMI al carrer Garraf, 17 de Lleida. N’hem fet una edició limitada. No et quedis sense!!!

Publicat
el 12-12-2018
comparteix...
Últimes notícies
Diumenge 11 de juny. Vine a caminar per l’Horta de Lleida! REGLAMENT PER A LA 1ª CAMINADA INCLUSIVA I PET-FRIENDLY QUE ORGANITZA LA FUNDACIÓ PRIVADA AREMI Llegir més
El Premi Solidaritat, atorgat per l’Institut de Drets Humans de Catalunya, reconeix a persones, col·lectius i entitats destacades per la seva lluita en defensa dels drets humans. D’aquesta manera, es reconeix a la Presidenta de l’Associació AREMI.Llegir més
Lleida, 2 de març de 2023. El president de l’Associació de Veïns de Balàfia, Toni Baró i la presidenta de l’Associació AREMI, Ma Mercè Batlle, han acordat que la relació de més de 9 anys que ambdues entitats han mantingut per organitzar una proposta únLlegir més
Recordeu el dinar de Nadal de la Residència i el del Centre de les passades festes on vam fer tots plegats un brindis demanant un any nou, ple de coses positives per a tots nosaltres i les persones amb i per les quals treballem? Jo personalment,Llegir més

El nostre Facebook

Visita el nostre Youtube