La 36a Cursa Balàfia-Aremi ha estat un èxit!

Agraïm des d'aquest web a la Diputació de Lleida el fet que un any més hagi col.laborat amb nosaltres. La 36a Cursa Balàfia-Aremi ha estat un èxit com ja hem informat a través de diversos mitjans de difusió. En gran mesura la Diputació a través del seu compromís social envers el territori i totes i cadascuna de les persones que hi habiten, ha estat la Institució a qui hem d'agrair el fet d'haver pogut publicitar aquest esdeveniment tant respresentatiu del nostre tarannà: La normailització i la inclusió de totes les persones al marge de les seves característiques.

La Diputació ens ha atorgat una subvenció per la qual hem pogut fer la difusió adequada per a que la nostra Cursa hagi arribat al gran públic. La subvenció ens ha permès fer una campanya publicitària en mitjans locals i en xarxes socials.  Un exemple d'admisitració al servei deTOTES les persones.

el 30-04-2018