LA 38a CURSA DE LA PARÀLISI CEREBRAL BALÀFIA-AREMI

MALGRAT LA PANDÈMIA HEM POGUT GAUDIR DE  LA 38ª CURSA DE LA PARÀLISI CEREBRAL BALÀFIA-AREMI GRÀCIES AL SUPORT TANT D’ADMINISTRACIONS COM D’EMPRESES

Ha estat testimonial, ha estat virtual, ha estat diferent… però HA ESTAT. Gràcies al suport de diferents entitats privades i gràcies a l’administració catalana, a La Fundació Privada Aremi hem pogut celebrar la Cursa de la Paràlisi Cerebral de manera virtual. Els diners a càrrec del 0,7 de l’IRPF que ens atorga el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies han fet possible que ens suméssim a la proposta que ITER5 ha promogut: Convocar i celebrar la Cursa de manera virtual.

Després de la duríssima època de confinament que hem viscut els darrers mesos, vam considerar que el 21 de juny era una data prou idònia per poder convidar als nostres amics, famílies i seguidors de les nostres xarxes, a sumar-se a aquesta possibilitat virtual i simbòlica que sota la marca “Lliga de Ponent”, oferia la possibilitat de participar i fer esport per una bona causa.

Un dels objectius que persegueix la Cursa és el de visibilitzar el col·lectiu de persones amb discapacitat. En aquest sentit la Cursa l’ha assolit, ja que la premsa local se’n ha fet  ressò i hi ha hagut moltes interaccions en els posts que hem anat pujant a xarxes.

Estem molt contents i posem la vista a l’edició número 39 de la nostra Cursa, esperant que ja s’hagi normalitzat la situació i puguem aplegar-nos tots com hem anat fent en les darreres edicions, per gaudir d’una cita que uneix esport, inclusió i solidaritat.

el 08-07-2020