La Cursa de la Paràlisi Cerebral Balàfia - Aremi, un any més, la prova més inclusiva de Lleida

Aquest any 2019 des de l’organització s’ha optat per posar en valor el col·lectiu de persones per a qui es promou aquest esdeveniment, per aquest motiu la Cursa ha passat a anomenar-se Cursa de la Paràlisi Cerebral Balàfia-Aremi “Bonaventura Baldomà”.

A les 9 del matí començava la Cursa de 5 i de 10 kilòmetres que com sempre oferia un recorregut fàcil i pla que permet als corredors millorar marca. La Cursa és cronometrada i puntuable a la Lliga de Ponent. Més tard es donava la sortida de la prova d’1 km, la més inclusiva, perquè la intenció d’aquest kilòmetre és donar l’oportunitat del fet  que l'important és fer-lo, participar i arribar, independentment de les capacitats de cada persona. Tothom pot fer podi, s’inclou la categoria de persones amb mobilitat reduïda, persones en cadira de rodes elèctrica, en cadira de rodes amb acompanyant...

Entre les tres proves es van reunir prop de 1000 participants que van gaudir d’una Jornada on l’esport, la solidaritat i la inclusió van de la mà en una proposta única dins el calendari esportiu de les comarques de Ponent.

Nombroses empreses de Lleida i comarques fan possible la Cursa i des d’aquí volem donar-los les gràcies per, any rere any, apostar per una Cursa que sobrepassa el fet esportiu per convertir-se en una trobada popular per gaudir de l’esport, la inclusió i la solidaritat.

el 26-06-2019