La Sala Snoezelen

La sala SNOEZELEN ja és una realitat gràcies al suport de Bankia i el seu programa Red Solidaria. Bankia En Acción ha aportat fons necessaris per dotar la sala multisensorial de material tecnològic adaptat.

Gaudir de noves sensacions, estimular els sentits, relaxar-se, percebre de manera autònoma les experiències sensorials que ofereix l’entorn... La Sala Multisensorial o Sala Snoezelen és el nou equipament que permet que una persona amb paràlisi cerebral o be una discapacitat similar, pugui submergir-se en un espai on els colors, les formes, els llums, la música... l’envoltin i li permetin gaudir noves emocions i crear interactivament ambients relaxants, una experiència que suposa una aportació directa al seu benestar i al seu desenvolupament.

En nom de totes les persones que formem l’Associació Aremi moltes gràcies Bankia per aquesta iniciativa social i per la vostra implicació personal i il·lusió en haver contribuït a fer realitat aquest nou equipament.

el 21-05-2018