LES FAMÍLIES D’AREMI HAN GAUDIT DEL PROGRAMA RESPIR...

... i les persones usuàries també! Perquè aquest programa és això: que les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars puguin gaudir d’unes activitats diferents i complementàries a les rutines que tenen establertes. Estan fora la llar i fora el servei al qual habitualment accedeixen, però les persones de referència que contracta la Fundació pel programa Respir, són professionals seleccionats escrupolosament perquè el programa sigui un èxit en tots els sentits i per totes les parts que el gaudeixen.

La Fundació Privada Aremi organitza dies i caps de setmana a l’estiu, estades per a que persones amb Paràlisi Cerebral i Pluridiscapacitat gaudeixin d’un temps d’oci a càrrec de professionals, de manera que les seves persones cuidadores principals i les seves famílies puguin fer activitats diferents, descansar o relaxar-se.

L’atenció a una persona amb grans necessitats de suport és una feina molt invisibilitzada, exercida en més d’un 70% per dones. Sensibilitzats amb aquesta realitat, des de la Fundació Privada Aremi aposta per oferir espais de desconnexió, perquè entenem que d’aquesta manera cuidem a la cuidadora, alhora que apostem per unes activitats d’oci i un temps de lleure de qualitat per a la persona amb gran discapacitat.

Però recorda: el programa Respir Familiar, es pot realitzar gràcies a que TU MARQUES la casella d’Altres Finalitats Socials a la teva declaració de la renda. Per tant són fons que es reben a càrrec del 0,7% del IRPF que gestiona el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya.

Per aquestes famílies i aquestes persones amb discapacitat la Fundació Privada Aremi seguirà realitzant programes i accions que millorin la seva qualitat de vida com tenim clar que proporciona el programa Respir Familiar.

el 14-10-2022