MOLTES GRÀCIES DE NOU A ALPICAT

Els ciutadans i ciutadanes d'Alpicat tenen un Ajuntament modèlic. Unes quantes persones veïnes d'aquest poble del Segrià són usuàries d'algun dels nostres serveis i per això, any rere any, l'Ajuntament d'Alpicat ens ajuda en alguna de les nostres necessitats.

Enguany el seu suport ha estat destinat a poder comprar material de prevenció i protecció, tant de les persones usuàries com dels professionals que les atenen. La nostra atenció segueix uns escrupolosos protocols que vetllen per la salut i el benestar del nostre col.lectiu. Complir-los, sovint, ens costa molt per manca de finançament. Ajudes com les de l'Ajuntament d'Alpicat aleshores suposen la tranquil.litat de saber que ho aconseguirem.

Moltes gràcies a l'Alcalde i a tot el seu equip per la col.laboració amb la que ens ajudeu!

Ajuntament d'Alpicat - Home | Facebook

el 03-02-2022