Noves oportunitats sensorials.

La Fundación ONCE para la Cooperación e Inclusión Social de Personas con Discapacidad a través del seu programa d’ajudes impulsa de manera directa programes per a persones amb discapacitat. La nostra Associació es va presentar a la convocatòria i hem rebut directament uns fons que hem destinat a equipar la Sala Multisensorial / Snoezelen. Un espai destinat a que grans i petits gaudeixin d’uns estímuls que els ajuden a descobrir i a gaudir de l’entorn, així com de sensacions a les quals per les seves característiques físiques els és molt difícil de gaudir-ne.

La Sala Multisensorial és un espai on a través d’estímuls de llum, color, sons i imatges, les persones se submergeixen en un món d’infinites oportunitats sensorials. La sala s’ha equipat amb commutadors i altres elements adaptats, perquè una persona amb discapacitat pugui interactuar i crear experiències que estimulen directament els cinc sentits.

Moltes gràcies a la Fundació Once en nom de totes les persones que mitjançant el seu programa d’ajudes experimentaran aquestes noves sensacions.

el 11-06-2018