Obres d’adequació i reforma del Centre d’Atenció Integral

Saps que ara som més sostenibles? Saps que hem reduït la factura de calefacció? Saps que ara ens trobem més confortables al nostre centre? la resposta és que gràcies a la Fundación ONCE para la Cooperación e Inclusión Social de Personas con Discapacidad, hem pogut fer unes esperadíssimes obres d’adequació i reforma del centre d’atenció integral.

La millora ha consistit en l’aillament tèrmic de tot l’edifici i la substitució de la  carpinteria exterior. Parlem d’una construcció que per l’època en que es va fer, no tenia en compte els requisits que actualment són indispensables per garantir l’eficiència energètica i acústica, necessàries per al benestar de les persones que hi realitzen les activitats diàries.

Gràcies a la Fundación Once per aquesta millora en la nostra confortabilitat!

el 04-06-2018
Poques persones com ella han vist créixer la nostra Associació i han estat part d’aquest creixement imparable cap a la millora de la qualitat de vida i el respecte dels drets del col·lectiu que representem: Les persones amb Paràlisi Cerebral i Llegir més
Estem gaudint d'un principi d'any molt polífic en esdeveniments que diverses persones i entitats del territori organitzen a benefici d'AREMI. Ens agrada molt i ens il.lusiona que es promoguin accions en les quals, d'una banda ens permetin visibilitzar Llegir més
Hem començat l’any amb molt bon peu. Amb tots els bons propòsits de cara a l’any que comença, hi afegim tres notícies d’especial importància per al nostre sector. D’una banda s’avança amb la Llei del Tercer Sector, Llegir més