Obres d’adequació i reforma del Centre d’Atenció Integral

Saps que ara som més sostenibles? Saps que hem reduït la factura de calefacció? Saps que ara ens trobem més confortables al nostre centre? la resposta és que gràcies a la Fundación ONCE para la Cooperación e Inclusión Social de Personas con Discapacidad, hem pogut fer unes esperadíssimes obres d’adequació i reforma del centre d’atenció integral.

La millora ha consistit en l’aillament tèrmic de tot l’edifici i la substitució de la  carpinteria exterior. Parlem d’una construcció que per l’època en que es va fer, no tenia en compte els requisits que actualment són indispensables per garantir l’eficiència energètica i acústica, necessàries per al benestar de les persones que hi realitzen les activitats diàries.

Gràcies a la Fundación Once per aquesta millora en la nostra confortabilitat!

el 04-06-2018