Programa RESPIR

Des del mes de febrer fins a desembre del darrer any 2018 a la Fundació AREMI s’ha dut a terme un projecte gràcies a la subvenció de l’IRPF. Un servei anomenat RESPIR i del que en gaudeixen tant les persones usuàries com les seves famílies.

Aquest programa s’ha realitzat de divendres tarda, fins diumenge al vespre, és a dir un cap de setmana complert. També en període de vacances de Setmana Santa i estiu, coincidint amb el calendari de vacances escolars.

EL programa RESPIR es proporciona a les persones usuàries i a les seves famílies des de la Residència AREMI. Un espai on durant el 2018 els nens i nenes i els nois i noies d’AREMI han gaudit amb activitats i experiències pensades per potenciar la integració social i relacional de cadascun d’ells: entre ells, amb les famílies i amb l’entorn més proper.

Gaudir de l'estimulació sensorial, participar en jocs de taula tot treballant la psicomotricitat, participar en un cafè tertúlia o en jocs tradicionals... Són algunes de les opcions que hem organitzat i hem posat al seu abast per gaudir d’un temps sense el cuidador habitual, el pare i/o la mare, que a la vegada també ha disposat d’un temps lliure sabent que el teu fill o familiar està fent una activitat com qualsevol persona de la seva edat.

Entre d’altres, els fins i objectius principals del Programa RESPIR de la Fundació AREMI són:

• Promoure activitats d’educació en el lleure, adreçat a nois, joves i adults
  • Fomentar la integració social del col·lectiu en totes aquelles actuacions dirigides específicament a joves
  • Afavorir la integració a la societat de les persones amb pluridiscapacitat

AQUEST PROGRAMA ÉS POSSIBLE GRÀCIES A L’ASSIGNACIÓ DEL 0,7% DE L’IRPF.

el 20-12-2018