Programa Respir Familiar

GRACIES A QUE TU MARQUES LA CASELLA D’ALTRES FINALITATS SOCIALS A LA TEVA DECLARACIÓ DE LA RENDA

“Que bé. Ho necessitàvem totes dues!” així va respondre la Merche quan li vam preguntar què tal li havia anat el seu primer dia de Respir Familiar després dels mesos de confinament . Tenir un temps per cuidar-se, per relaxar-se; en fi,  poder delegar la tasca de cuidar 24 hores al dia ininterrompudament des del passat dia 13 de març a una persona amb gran dependència, és l’objectiu d’aquest programa i a la FUNDACIÓ PRIVADA AREMI creiem que és un programa més necessari que mai.

Davant la situació que estem vivint a la Fundació hem apostat per seguir oferint el Respir Familiar a la mida de les noves possibilitats. Des del passat mes d’agost , davant la impossibilitat de realitzar-lo a les instal·lacions dels serveis AREMI, readaptem el programa davant la nova situació; serà el o la professional qui acudirà al domicili de la família que ho hagi sol·licitat fins que la situació ho requereixi.

Seguint totes les recomanacions de les autoritats sanitàries i socials competents, s’ha proporcionat  un kit de protecció a la persona que anirà a realitzar el programa de manera que  acudeix  a cada domicili  garantint tant la seva seguretat com la de la persona amb Paràlisi Cerebral i els familiars que conviuen amb ella.

Desde la FUNDACIÓ PRIVADA AREMI coneixem  l’ enorme sacrifici de les famílies, aquests pares, mares, germans i germanes…. que han estat pendents del seu familiar incondicionalment, confinats a casa amb una persona amb gran dependència, pràcticament sense ajuda externa i amb l’angoixa que comporta la seva vulnerabilitat. El programa Respir Familiar, que es pot realitzar gràcies a que TU MARQUES la casella d’Altres Finalitats Socials a la teva declaració de la renda i per tant són fons que es reben a càrrec del 0,7% del IRPF, recobre més que mai un sentit especial i necessari.

Par aquestes famílies i aquestes persones amb discapacitat la FUNDACIÓ PRIVADA AREMI seguirà realitzant programes i accions que milloren  la seva qualitat de vida como pretén el Respir Familiar.

el 30-09-2020