Qué estás buscant?

Què és la Intimitat?

Què és la Intimitat?

Després d'unes setmanes de colònies, el grup de Red Activa AREMI (Autogestors) ens hem ficat de nou al treball... Reunions, debats i xerrades que ens ajudaran a comprendre i conèixer millor el Pla de Treball 2018 de la Red de Ciudadania Activa ASPACE.

Primer pas: La Intimitat. les sessions ens estan portant una mica de temps. Tot i ser un concepte abstracte, coneixem la paraula com a tal i tenim infinitat de situacions per compartir... (de vegades ens costa cenyir-nos a les preguntes en qüestió!). S'ha de recalcar que el material de suport que han proposat per a realitzar aquest treball, ens ajuda bastant a entendre-ho tot.

És el primer cop que parlem d'aquest tema obertament, i lògicament ens venen al cap moltíssimes situacions dels nostre dia a dia... i entendre que hi ha molts moments que poden ser espai d'intimitat, i no ens en havíem adonat... (no sols serà anar al w.c. o dutxar-se!!!)

Per ara, estem molt il·lusionats i motivats parlant, compartint i coneixent coses noves sobre la intimitat. Això sols ha començat!!!

    

Publicat
el 27-06-2018
comparteix...
Últimes notícies
Avui dijous, 9 d’octubre, a les 11 del matí, a la Plaça Paeria de Lleida, la nostra Associació ha commemorat el Dia Mundial de la Paràlisi Cerebral, que oficialment és el 6 d'octubre, amb la lectura d’un manifest reivindicatiu i una flashmob.Llegir més
Aquest és el cartell de l'acte commemoratiu de l'any 2025 del nostre Dia MundialLlegir més
El dissabte, 20 de setembre, la Fundació AREMI ha celebrat la 8a edició del Torneig de Tennis Solidari a les instal·lacions del Club Tennis Lleida, un esdeveniment que ja s’ha convertit en una cita ineludible dins del calendari esportiu de la ciutat.Llegir més
A la Residència AREMI comencem el curs amb molta força i emoció: iniciem les sessions de mototeràpia! Gràcies a la complicitat d’un grup de motards entusiastes, viurem una experiència única que farà vibrar a tothomLlegir més

El nostre Facebook

Visita el nostre Youtube