Reconeixement de la JUNTA DIRECTIVA al personal de la RESIDÈNCIA AREMI

Les circumstàncies actuals amb les restriccions i les recomanacions que marquen les autoritats sanitàries no ens permeten fer més que un reconeixement virtual a totes les persones que treballen a la Residència AREMI. Volem, a través de les xarxes de l’Entitat, fer pública la nostra gratitud per un equip humà que en les circumstàncies que gairebé fa un any que patim, ha mostrat una vocació i un enorme compromís envers el col·lectiu de persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars persones usuàries  de la Residència AREMI.

Si fa un any que esteu demostrant una responsabilitat exemplar, amb tota l’angoixa  que comporta la situació, les festes de Nadal  que han estat especialment complicades, han  requerit encara més del vostre esforç,  suposant un compromís portat a l’extrem. Han estat uns dies que s’han viscut amb aïllaments, tant de residents com de personal, hi ha hagut por, tristesa, soledat i molta angoixa per com estava evolucionant tot plegat.

Les persones residents no han pogut compartir amb les seves famílies  unes dates tan entranyables, vosaltres heu estat els seus referents també afectius, heu esdevingut la “família” amb qui han celebrat els dies més familiars de l’any, minimitzant-los-hi  l’impacte emocional que l’aïllament els podria haver suposat. Heu  assumit  baixes de personal que improvisadament a causa de la situació, s’anaven produint. Amb la bona voluntat i la solidaritat de tots plegats heu cobert torns entre vosaltres, doblant-los quan ha convingut i modificant jornades laborals perquè la qualitat del servei  que reben les persones usuàries no es veiés afectat.

La Residència AREMI i per tant tot el personal que la fa funcionar, personal de neteja, manteniment, bugaderia i recepció,  cuidadors, monitors, fisioterapeutes,  infermeres, doctora, coordinació i direcció ens heu demostrat una responsabilitat i professionalitat extraordinàries. Us ho reconeixem, us ho agraïm de tot cor.

Sabem que esteu  cansats i cansades. És una situació que s’està allargant molt i que ningú sap amb certesa  com gestionar, per tant, en moments puntuals s’han hagut de trobar solucions improvisades. Els membres de la Junta directiva de l’Associació AREMI tenim la intenció que quan la situació es normalitzi puguem fer un reconeixement com us mereixeu, més enllà de les paraules escrites en aquest text i la difusió que les hi puguem donar.

En espera que l’ocasió sigui propícia per fer-ho i a la vegada puguem celebrar plegats l’acabament d’aquest mal son. Us reiterem el nostre més sincer agraïment

LA JUNTA DIRECTIVA DE L’ASSOCIACIÓ AREMI

el 18-02-2021