RESPIR FAMILIAR 2023

Vosaltres marqueu la casella quan feu la vostra declaració de renda i així, a entitats com la nostra Fundació, podem oferir un servei per a les famílies que com indica el seu nom: RESPIR. Aquest servei té la finalitat d'oferir unes estones de descans per tenir un temps per cuidar-se, per relaxar-se, per fer activitats que no es poden fer habitualment... d'altra banda, el fill, filla o altre familiar a càrrec pot, alhora, gaudir d'unes experiències diferents a les que fa amb el seu cuidador/a habitual.

El programa el duen a terme professionals contractats per l'Associació AREMI i es realitza dins d'un dels serveis de l'entitat. A l'espai de la Residència AREMI és on es realitza habitualment, sota els paràmetres de qualitat i rigor sota els quals treballa tot l'equip professional del servei.

Per a aquestes persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars i les seves famílies la FUNDACIÓ PRIVADA AREMI seguirà realitzant programes i accions que millorin la seva qualitat de vida com ho pretén el programa Respir Familiar.

AMB EL SUPORT DE:

el 15-12-2023