Tallers de Comunicació Augmentativa per a Centre d'Adults

Què són els Sistemes Augmentatius i/o Alternatius de Comunicació?

És tracta de formes d’expressió diferents del llenguatge parlat, adreçats a augmentar i/o compensar les dificultats de comunicació de les persones.

Els tallers de comunicació es plantegen com una via de col·laboració entre professionals que participen en  projectes adreçats a la millora de la comunicació dels usuaris,  tant si es tracta de persones que s’incorporen a la comunicació augmentativa, com si en són usuàries de sistemes de comunicació alternativa i/o augmentativa (SAAC).

En aquesta ocasió, des del Centre per a l’Autonomia Personal Sírius-AREMI oferim la propera edició dels Tallers de Comunicació 2021, en format digital. D’aquesta manera pretenem facilitar i afavorir la participació dels professionals  i fomentar l’ús de la Comunicació Augmentativa als centres on s’atenen adults amb necessitats comunicatives.

En el cas que estigueu interessats, en aquest enllaç trobareu la informació sobre els tallers i podreu omplir el qüestionari d’inscripció fins el dia 20 de novembre de 2020.

el 16-10-2020