TANCANT CURS 2023/24

Amb l’estiu els nens, nenes i adolescents de la nostra escola ja han començat les merescudes vacances. Toca descansar, malgrat el nostre alumnat seguirà fent unes tasques que els i les professionals del nostre centre d’educació els hauran recomanat fer a l’estiu. Les famílies gaudiran d’una època en que el seu familiar estarà amb ells però no podran deixar d’estimular-lo, des de l’associació se’ls orienta en aquest sentit, perquè aquests mesos no es pot parar del tot.

AREMI ofereix un espai d’esplai d'estiu durant el mes de juliol on es programen activitats refrescants, divertides i estimulants perquè les famílies en facin ús les setmanes que els pugui convenir.

En relació als altres serveis de l’entitat: el Centre Ocupacional marxa de vacances el 31 de juliol. Un mes per a desconnectar tant els professionals com les persones usuàries per fer un bon descans de les rutines i teràpies habituals, per tornar amb força i moltes ganes el mes de setembre. També marxem de vacances administració i serveis generals.

El servei de residència no tanca mai. La Residència AREMI no tanca per vacances, però les persones que hi viuen sí que fan vacances: Es proposen activitats pròpies de l’estiu, es va a la piscina, es programa alguna escapada a la platja, es gaudeix de l’aire lliure quan la calor ho permet, i es treballa, seguint l’ADN de la residència, en que les persones que hi resideixen gaudeixin d’un estiu integrador, inclusiu i divertit.

El mes de juny hem celebrat l’Assemblea anual a la qual s’hi convida a totes les persones i famílies associades per donar a conèixer el què l’entitat ha dut a terme l’any 2023: les activitats, els programes, quines gestions s'han fet i quins objectius s’han aconseguit per donar el millor servei possible a les persones usuàries. També es presenten les propostes per a l’any vinent. Tota la informació s’acompanya de la memòria econòmica i del pressupost per l’any en curs, en un escrupolós exercici de transparència.

En relació a les activitats que hem promogut per a la ciutadania, volem posar en valor l’exposició que ha estat un mes oberta a l’Espai SUNKA del Plusfresc. S’han pogut admirar en directe les obres que el pintor Benjamí Tous va realitzar pel Calendari Solidari AREMI. Una oportunitat que gràcies a la sensibilitat de Plusfresc ha suposat el colofó final d’una campanya que ha visibilitat les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars, alhora que ens ha permès obtenir uns diners que s’han destinat a l’habilitació d’una sala d’hidroteràpia per la residència AREMI. Us en donarem més informació ben aviat! Fins aleshores: BON ESTIU!!!

el 02-07-2024