TANQUEM L’ANY AMB UNA BONA NOTÍCIA! ACABEM DE POSAR EN MARXA UN BANC DE PRODUCTES DE SUPORT. EL BAPS

Per a Millorar el Centre per a l’Autonomia Personal SIRIUS-AREMI apostem per ampliar el servei i acabem de posar en marxa el BAPS. El Banc de Productes de Suport. Volem assolir el nostre objectiu que no és altre que cobrir les necessitats del cicle global de la persona.

L’Associació AREMI amplia l’oferta d’atenció a la comunitat. Ara ja disposa del Servei de Suport  adreçat a nadons,  infants i adolescents, un servei especialitzat en les àrees de posicionament i mobilitat. D’altra banda comptem amb el Centre per a l’Autonomia Personal SIRIUS-AREMI. Un espai d’assessorament que ara incorpora el BANC DE PRODUCTES DE SUPORT DE SIRIUS. EL BAPS. Aquest se sumarà al que ja disposa l’Associació AREMI a través del seu Servei de Suport, especialitzat en productes per al posicionament i la mobilitat –cadires de rodes manuals i electròniques, bipedestadors, plans inclinats, motlles de guix, ministandings...

Que proporciona el BAPS?

El BAPS és un servei gratuït que cedeix diferents productes de suport, de manera temporal, a totes aquelles persones que reben assessorament i orientació al Centre per a l’Autonomia Personal  SIRIUS-AREMI i al Servei de Suport de l’Associació AREMI.

Quins són els objectius del Banc de productes de Suport?

• Donar una resposta eficient i coordinada a les necessitats de les persones en situació de dependència i/o els seus cuidadors deixant gratuïtament els productes prescrits.
  • Adaptar l’entorn domiciliari, fent-lo segur, accessible i comprensible.
  • Ensinistrar en l’ús de productes de suport fent-ne el seguiment i l’avaluació corresponent.
  • Disposar d’una àmplia varietat de productes de suport a través de cessions, donacions i adquisicions.

Com ho consultem?

Estem treballant per digitalitzar el BAPS per a fer-t’ho més còmode i pràctic. Tindrem el catàleg en línia perquè el volem posar a l’abast de tothom. Volem que el seu ús sigui molt pràctic i còmode.  Us en anirem donant la informació corresponent.

Tu ens pots ajudar. Saps com?

Hem posat en marxa una campanya de recollida de material ortopèdic que ja no s’utilitzi. Saps d’algú que ja no li calgui una cadira de rodes? Un llit articulat? Una grua? Una cadira de dutxa? DONCS APUNTA’T A L’ECONOMIA CIRCULAR I DÓNA-LI UNA SEGONA OPORTUNITAT A AQUEST PRODUCTE!

Per a més informació pots enviar un correu a l’adreça del contacte d’aquesta web i ens posarem en contacte amb tu.

el 23-12-2020