TRANSFORMANT VIDES A TRAVÉS DE LA TERÀPIA AMB GOSSOS

En un esforç constant per oferir una atenció integral i de la màxima qualitat a les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars de l’Associació AREMI, ens fa il·lusió compartir els excel·lents resultats amb els què aquesta modalitat terapèutica beneficia a les persones usuàries de la residencia Aremi.

La interacció entre les persones i els gossos, realitzada per professionals especialitzats, demostra que és una manera d’aconseguir benestar físic, emocional i social per a les persones ateses, millorant-ne algunes de les seves capacitats.

Cada sessió de teràpia amb gossos és curosament adaptada a les necessitats individuals dels participants, fomentant un espai de seguretat, estimulació i confiança en el qual tingui lloc cada una de les sessions. Des d’avançar en motricitat fina fins a fer petits avenços en comunicació no verbal, les sessions promouen una connexió molt especial amb uns beneficis inqüestionables.

Estem molt agraïts per haver aconseguit el finançament necessari gràcies a la COSPE 23 gestionat pel Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, que ens ha permès programar aquestes sessions que esperem poder seguir gaudint ben aviat.

el 18-12-2023