UN GRAN PAS ENDAVANT PER ENCARAR EL FUTUR D'AREMI

Aquest mes d'abril s'ha incorporat al nostre equip la figura de director general. L'entitat ha fitxat en Santi Atienza, un economista vinculat a l'Associació AREMI des de fa més de 15 anys. Una persona amb un perfil professional immillorable per a les necessitats i les expectatives que en aquests moments té AREMI.

En Santi Atienza liderarà una nova etapa al capdavant de tot l'equip de professionals d'AREMI i vetllarà pel seguiment de la implantació del nou model assistencial centrat en la persona. Actualment quan parlem de l'equip que formem AREMI estem parlant d'una xifra de més de dues-centes persones, entre professionals i persones usuàries.

Assolir nous reptes com la digitalització de l'entitat, l'encaix de les noves línies que marca l'administració, així com encarar tots els canvis que comportarà l'època post Covid, són algunes de les línies de treball que aquesta nova figura directiva aportarà a l'entitat.

Aremi ha crescut molt en els darrers anys, sempre caracteritzant-se per un treball de qualitat i escrupolós en l'atenció a les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars, una tasca amb una especificitat única. Entrem en una nova etapa per poder seguir sent el referent a Ponent per a aquest col·lectiu de persones i les seves famílies. Amb aquest objectiu s'ha fet aquest pas tant decisiu per AREMI.

Comptar des d'ara amb el Santi Atienza com a Director General suposa encarar el futur amb entusiasme compartit entre tot el col·lectiu que som AREMI. Molta sort i molts èxits Santi!

el 19-04-2021