Qué estás buscant?

Vull abraçar l'aigua!

Vull abraçar l'aigua!

Giving Tuesday, és a dir, un dimarts per donar, enguany es realitza el dia 28 de novembre. És el dia escollit per a fer una gran jornada internacional de solidaritat. Un dia en que s’apel.la a la societat en general a fer un donatiu per la causa que triï cadascú.

Ara hi ha més de 170 projectes penjats. Gairebé tots són atractius, gairebé tots són emotius... però nosaltres hem de defensar el nostre!

"Vull abraçar l'aigua. Ajuda'm a aconseguir una super banyera!" és una nova iniciativa per recaptar fons i aconseguir una banyera ben específica per realitzar amb els nostres alumnes i usuaris sessions d'hidroteràpia.

Necessitem que us el feu vostre, que en parleu, que ens ajudeu a comunicar-lo. Us animo a que entreu al següent enllaç i el compartiu mitjançant les xarxes de l’entitat Facebook, Twitter, Instagram.

Ajudeu-nos a fer del Giving Tuesday un veritable dimarts de solidaritat per les necessitats d’AREMI.

Animeu als vostres familiars, amics, veïns... a fer el seu donatiu, perquè amb les petites col·laboracions és com s’aconsegueixen grans objectius.

 

                                                                                

Publicat
el 07-11-2017
comparteix...
Últimes notícies
Diumenge 11 de juny. Vine a caminar per l’Horta de Lleida! REGLAMENT PER A LA 1ª CAMINADA INCLUSIVA I PET-FRIENDLY QUE ORGANITZA LA FUNDACIÓ PRIVADA AREMI Llegir més
El Premi Solidaritat, atorgat per l’Institut de Drets Humans de Catalunya, reconeix a persones, col·lectius i entitats destacades per la seva lluita en defensa dels drets humans. D’aquesta manera, es reconeix a la Presidenta de l’Associació AREMI.Llegir més
Lleida, 2 de març de 2023. El president de l’Associació de Veïns de Balàfia, Toni Baró i la presidenta de l’Associació AREMI, Ma Mercè Batlle, han acordat que la relació de més de 9 anys que ambdues entitats han mantingut per organitzar una proposta únLlegir més
Recordeu el dinar de Nadal de la Residència i el del Centre de les passades festes on vam fer tots plegats un brindis demanant un any nou, ple de coses positives per a tots nosaltres i les persones amb i per les quals treballem? Jo personalment,Llegir més

El nostre Facebook

Visita el nostre Youtube